Esra_y Bugün şeker yüklemesi yaptırdım daha doğrusu yaptiramadim içtiğim içeceği sabah bulantilarim olduğu için kustum yarın tekrar yaptircagim ama eve geldiğimde beri basim çok ağrıyor ilacın etkisi olabilir mi bu durumu yaşıyanlar var mı☺️
Arasgulut574829 Esra_y Tadı çok tatlı ya belki ondan çok miyden bulamöıştor yan etki yapmaz içinde ilaçlık bir madde yok asko şekerli gazoz gibi bişey işte
Esra_y Arasgulut574829 evet tadı güzel cilekliydi zaten de benim aç karnına olunca midem bulaniyo üstüne de onu içince mahvetti yarn bulanti iğnesi yaptırıp sonra bidaha deniycez bundada olmazsa bidaha yaptırmam zaten🤣
Sinemmmmmm7650 Ben bu gün yaptrdım gebelik şekeri çıktı. Yarın tekrar ara dedi doktorum dahiliye doktoruna yönlendirdi