Kızlar 7 - 8 aydır çocuk deniyoruz olmadı. Bir iki güne regl olacak gibiyim . Folik asit kullandım ama yeniden başlamayı düşünüyorum. Tavsiye verin lütfen . Hangisini alayım ne yapayım ? Doktora da gittik eşimle bi sıkıntımız yok . Eşimin sperm hızı sınırdaymış. 32 mi ne öyle bir şey . Yani umudum tükeniyor :(