Merhaba anneler☘️ 17+1 olanlar var mi🥰 ya bende rahimde polip göründü ondan ara sira kanamam oluyor, ama suana kdar hayatimda hic ne kist vardi niye myom nede Polip. Ilk hamileligim ve dr polip gördü. Sizin de basiniza böyle bisey geldi mi sonuc ne oluyor?