Minikkoalam13 ben veriyorum şahsen. Sadece yavaş veriyorum. İlk 3 ay asla dikkat etmedim zaten. Her şeyi yedim. Özellikle tatlı. Son 20 gündür biraz dikkat ediyorum. Hamur işi, paketli gıdalar ve tatlı yemiyorum. 3 litre kadar su içiyorum ve günde 15 dakika Leslie yapıyorum. Sabah gğzel bir kahvaltı. Acıkınca ara öğünde kuruyemiş incir hurma akşam da normal yemek. 2 kilo da böyle verdim. Böyle devam ediyorum bakalım bir süre. Son 5 kilo fazlam kaldı