Zeynepaydin20 Ya anneler 39+0 olduk hala göbek yukarıda nasıl olacak bir sıkıntı olur mu acaba iner mi aşağı ilk gebeliğim
Emanetimi_bekliyorum Zeynepaydin20 benimde aynı görenlerde inmemiş diyor daha da çok moralim bozuluyor
hunilimom Zeynepaydin20 göbek inmesi bebeğin kanala yaklaşması inmesi demek benim iki gebeligimde de inmedi sancıyla kanala girdiler
Shdskr Zeynepaydin20 hayatım, yengemin de göbek düşmeden doğuma gitti takılma 😘 kimsenin içinde kalmadı bu zamana kadar illaki doğururuz bizde 😂
Seddanur09 Zeynepaydin20 39+3 olduk ama benim de göbeğim düşmedi. Fakat doktorum bebeğim başı baya inmiş aşağı dedi nasıl olacak bilemiyorum
Zeynepaydin20 Emanetimi_bekliyorum evet ya benim de kafama da takmak istemiyorum ama böyle beklemek de yoruyor
Betulaa Benim de henüz belirtim yok 39. Haftadayım, kanala falan girdi de demedi doktorum , ama annem ilk hamilelikte normal diyor bilemiyorum
Zeynepaydin20 Shdskr evet içimizde kalmayacak tabi de sezeryan falan olmak istemiyorum da o yüzden ya 🥰
Bebitommm 39+4 oldum yok inmiyor çocuk doktor bekleyelim felan diyor ama ben artık tükendim suni vericek galiba da gene kanala girmemesinden korkuyorum son dk sezeryana alınmaktan
123hh 38+6 benimde açılma yok kanala girmemiş o kadar yoruldum ki 9 aydır normal isteyen ben sezeryan olsun bitsin dicem artık hiç ağrı da yok :(
Zeynepaydin20 123hh bekleyin bence benim de aynı bende normal olsun istiyorum ama daha vakit var sabretmemiz lazım
Bebitommm Zeynepaydin20 eskiden belime felan sancı vururdu artık oda yok sanki beni de sezeryana alacaklar gibi
Aysegizemdilek Bende 40+1 haftalığım 2 haftadır kanala girmesini bekliyoruz canım inmiyo göbeğim aşağıya açılmada 38 haftalıkken 2 cm di başka da olmamış çatım da biraz darmış bugun 7 de yatışım yapılacak suni almak istiyorum dedim deniyeceğiz açılma kanala girme olmazsa sezaryen olacağım maalesef inmeyince inmiyo sancımda yok