Sınıf öğretmeniyim, çocuklar küçük, sürekli ayakta olmak zorundayım. İlk haftalar mide bulantısı çok zorladı. İlaçla bi şekilde idare etmeye çalıştım. Bir de çocukların sürekli hasta olması yormuştu beni. Biri iyileşiyor diğeri başlıyor. Sürekli korunmaya çalış, sarılmak istiyorlar, onları engelle. Şimdi bel ve sırt ağrısı çok zorluyor. Ders anlatıp çocuklara ben biraz oturacağım, siz gelip gösterin bana yaptıklarınızı diyorum, birebir anlatıyorum bazı şeyleri. Diğer türlü eve geldiğimde ağrıdan ağlıyorum :/ çocuklara da açıkladım, şimdi uzun süre ayakta kaldığımda öğretmenim oturun diye uyarıyorlar. Yüz ifadem ağrım olduğunu belli ediyor muhtemelen.