Gizem1205 Bende trabzonda yaşıyorum numune hastanesinde neslihan bezirganoğlu Medikaldede hasan tahsine gidiyorum
Nurakkaya Seliiiiin selin ordunun neresindensin bende unyeliyim trabzona gelin geldim 3,5 yillik evliyim
Bebeto6161 İmperyal de doğum ücreti ne kadar ta da Trabzon için genel özel doğum ücreti ne kadar arkadaşlar bilen var mı yazar mısınız
Becuk Bebeto6161 canım imperialin şu an ki ücretini bilmiyorum ama doğum paketi hazırlıyolardi en son. Görümcem orda çalışıyor öyle söylemişti.
Berennmom Bebeto6161 ben gecen aylarda sormuştum sanırım şubattı 7.500 tl imperialde diye biliyorum bende filiz hanıma gidiyorum cok memnunum
Nazlicihangir Nurakkaya Merhaba, Trabzon ofta yaşıyorum gruba dahil olmak istiyorum. ☺️ uzun zamandır arıyordum böyle bir grup kurulsa diye. Sevindim görmeme 😍