Mochi Fatmaky birkaç gündür ara ara gelen bulantılarım var özellikle sabahları. 6+0 haftalığız. İlk çocuğumda olmamıştı ama bu kez olacak gibi 🫠
Bir_tirtilannesi Fatmaky 6.haftada başladı ama öyle böyle değil sadece yediğim kuru ekmekti ilaç içerken bile su midemi bulandiyordu kaç sefer hastaneye gittim öyle serum yemeğe 15.haftadan sonra azalmaya başladı 6abi bu sırada mide bulantı ilacı kullanıyordum ama etki etmiyordu 15.haftadan sonra azalmaya başladı şuan 29.haftadayim mide bulantı ilacını kullanıyorum hâlâ doğuma kadar devam edicem sanırım içmedigim günler yine hep kusuyordum
Fatmaky Mochi benim ilkinde çok kötüydü 4 ay yatmıştım hiçbirşey yemeden aşırı berabattı ama şuan 6 haftalık öyle değilim hafiften mide bulantısı iştahsızlık var sadece, acaba daha erken mi başlarmı diye endişeleniyorum inşallah bu sefer öyle olmaz.
Elifkoca Benim 4 haftalik başladı şuan 7 haftalık hala kötüyüm ilaçla ayaktayım bulantı beni çok kötü yapıyor
Sibel_72 Bence hiç bu belirtiyi arama kendinde hiç tavsiye etmiyorum 😅 başka belirtileri ara bu gelirse bir geliyor bir geliyor :) her hamilelikte olacak diye bir şey yok sakın kafaya takma yemek yemeğe bak
pembemor25 Nmt01- 24. Haftaya kadar aynı şiddetteki mi sürdü beni. 12. Hafta da hafifledi gibi ama geçmedi ya hala devam ediyor hiç geçmeyecek mi bu 😢 15. Haftadayım
Nmt01- pembemor25 arada bir azalıyor sonra yeniden atak halinde geliyor ilacı birakamiyorum bıraktığım an suyu bile içsem bulantım oluyor
Mochi Fatmaky inşallah. Çok kötüymüş bulantı duyduğuma göre. Bi arkadaşım ilk 3 ay 10 kilo verdiğini söylemişti. Bende korkuyorum ilkinde hiç bir sıkıntı yaşamadım prensesler gibi hamilelik yaşadım🫶 bunda Farklı olacak gibi hayırlısı sağlıklı olsun da bebişlerimiz 🙏
Fatos20 14+5 mide bulantılarım azaldı iyice yağlı tavuk yada yağlı şeyler yersem mide bulantım oluyor o yüzden yağlı şeyler yemekten kaçının derim
HKbraa Ahh bulantı çok fena Allah yardımcımız olsun 🤦 6.haftada başladı hastanelik oluyordum çok kötüydüm doktor prilam dr verdi onu kullanmaya başladıktan sonra biraz rahatladım. Şimdi de 19.haftadayım bitmedi ama yeni yeni hafifliyor sanki. Hâlâ arada bir prilam içiyorum.