Tucemsiiii Bir_tirtilannesi evet bazıları gerçekten lazımm diyor bazıları gerek yok diyor kafam iyice karışıyor🥲
Zeynepp054 Tucemsiiii Az önce bende emzikle ilgili post açmıştım. Benimde 4 aylık bebeğim var emzikle uyuyor çkk seviyor sakinleşiyorda ama bu aralar uykusunda emzik düştüğü an uyanmaya başladı o yüzden çok zorlanıyorum açıkçası. Vermesem dahamı iyiydi diye düşünüyorum. Bir yandanda çok mız mız gazlı bir bebek bazı anlardada kurtarıcı olabiliyor. Sende duruma göre bakarsın verip vermeme konusunda birşey diyemedim. Bazı bebeklerde istemiyor zaten
Tubaut Tucemsiiii bizim doktorumuza sorduğumuzda sakıncası yok 1 yaşına kadar uyurken verebilirsiniz iyi hatırlıyorum özellikle uyurken vermekte yarar var bebeğiniz erken doğdu emzik ani bebek ölümü riskinden koruyabiliyor bebekleri demişti bende hep uydururken verdim uyku arkadaşı olmuştu resmen şansıma uyku harici istemiyordu uyandığında hemen atıyordu
inciata ben hiç vermedim 12 aylıkken brinde gördü istedi aldım 2 ay snra birda vermedim kestim hiç eksikliğini anlmadım şimdi 24+3m bundada vermeyi düşünmyorum açıkçası
Aslaninannesi01 Tucemsiiii vermek istemiyordum ama çevre baskısı ile çeşit çeşit denedim tutmadı çok şükür ki biberonda emmiyor 20 aylık olacak hala emiyor yok dediler ki seni emzik gibi kullanır yok şöyle yok böyle iyiki de emzik almams iyiki de sürekli beni emmiş çok güzel bir bağ oluşuyor bnce şimdi büyüdüğü için daha az emiyor inanın emmesini çok özlüyorum
Elilar2225 Tucemsiiii bebeğim hiç tutmadı. Başlarda üzüldüm ama şimdi iyi ki tutmamış diyorum. Sonrasında da bıraktırmak için uğraşacaktım 🥴
Sahnedekimadam Bebek için şart değil , olmasa daha güzel olur :) ağladığı zamanlar sakinleştirmek için, ya da uykuya daha rahat dalsın diye gerekli olabilir.Yani anne baba rahatlığı için😊
znkara Tucemsiiii oğlumda türlü türlü emzik aldık hiç birini tutmadı parmağını emmeyi tercih etti 😂 hala emiyor nasıl bırakacak bilmiyorum
story Tucemsiiii çevremden gördüğüm ve direkt tecrübe edenlerin söylediğine göre diyorum ki inşallah bebeğim emzik tutar 😄