33+4 haftadayım 2 gündür karnım taş gibi ve ara ara sancım olur relg sancısı gibi. Hafta olarak çok küçük daha erken doğum belirtisi değildir değil mi ? Hareketlerinde bir problem yok baya aktif hareketli bir bebek sertlesme harıcı hareketli sadece bu sertlesmenin kasılma olduğunu biliyorum ve bu kadar cok ve sık sık olması normal mı?