MihrimahVeAnnesiii benimde ilk bebeğim sağlıklarıyla gelsinler inşallah 🙏🏼 fazla bir şey almadım hastane çıkışı artı üç tane alt üst takım üç tane tulum yaklaşık 15 tane de zıbın aldım hepsini 0-3 ay şeklinde aldım şahsen fazla alma çok çabuk büyüyor dediler mantıklıda geldi onun haricinde battaniyeleri hazır ince iki tane kalın alacağım bir tanede eldiven bir paket şapka bir paket aldım takımlarda da var zaten birde çorap aldım 6 lı yeterli dendi