ilaydakaya-21 Kızlar merhaba çekinerek yazıyorum ama benm yumurtam çatladı deniyoruz ama tutmck diye korkuyorum … bazıları da pozisyon önemli diyor sizce nasl hamile kalınır
Esraguvennn ilaydakaya-21 valla ben iki gebeliğimde de ayaklarımı yukarı kaldirip 10 15 dk bekledim. Bunu yapmadan önceki aylarda denemeler olmamıştı bunu yaptığım zaman gebe kalmıştım. Birde kadının altta uzanarak erkeginde yukarıda olduğu pozisyonda şans daha yüksek diye biliyorum
anneoluyoruuumm16 ilaydakaya-21 belinin altına yastık koy ilişki sırasında hemen kalkma 20-25 dakika yatakta bekle inşallah tutar canım
Aykem ilaydakaya-21 şöyle birşey diyecem bugun çift çizgi gördüm şuan tam hamilemiyim bilmiyorum bile ama . Hiç öyle yastık koymak yada ayak kaldırma yapmadım . Olmuyordu diye çok umursamadım direk kalktım mesela kısmet olabilirbu mesele
neanladinyurdagull ilaydakaya-21 kadının altta belinin yukarda olduğu erkeğin üstte olduğu pozisyon diye biliyorum ben inşallah tutar 🌼
Gamze_cnky Aykem elbette kısmet ama soran kişi şansını artırmak istediği için 10-15 dk yatması daha mantıklı.
Sibel_gedik ilaydakaya-21 ilişkiden sonra sağa dönüp, Cenin pozisyonunda yatmıştım sabah yıkanmıştım . Amuda kalkmaya gerek yok 😀🫣 Yani zaten onca sperm gidiyo. herşey nasip kısmet yumurtlama dönemleri 3 gün değerlendirmek nasipte varsa en garantisi🙏🏼🤲
myangelson ilaydakaya-21 çatlatma iğnesi ile hamile kaldım doktorum ilişkiden sonra belinin altına yastık koy kıpırdamadan 15 dk yat dedi bana öyle yapmıştım ben