Kardii
5 aylık hamileyim ve dün nadir olmuştu bugünde oluyor şuanda bile sanki popomda oynuyor çocuk gaz değil asla ayırt edebiliyorum sanka ıkınsam arkadan çıkacakmış gibi geliyor bana bebeğim normal mi o kadar aşağıda hissetmem zaten 3 günden beri çok net hissediyorum tekmelerini bazen göbek deliğimin yanlarında bazen tam kasıklarımda ama bugün daha da aşağıdaymış gibi geliyor normal mi kontrolüm ayın 23. De 🙄