Selam Hanimlar, 17 haftada plesanta aşağıda demişlerdi günlerdir kafama taktim buralarda okudum psikolojik olarak çok etkilendim.Ama şükür bugün doktor randevusunda doktor yukarı çıkmış herhangi bir sıkıntı yok dedi içim rahatladi Allah’ım herkesin şifasını versin 🤲🤲