Herkese selam kızlar 8 haftalık gebeyim. Ara ara kahverengi akıntım oluyordu doktorum progestan verdi fitil olarak kullan dedi ilk kez sabah kullandım akşam idrarla birlikte kahverengi koyu akıntı geldi normal mi acaba aşırı panik oldum cevaplarsanız çok sevinirim 🙏🏻