Benim 3 ay 22 gün oldu sezeryan olalı o kesinin üst tarafı ver göbeğim krem falan sürerken ağrıyordu böyle. Ama 3 aya girince geçti. Şimdi ise son günlerde kendimi dip bucak temizliğe vermiştim yerleri falan eğilip elimle sildim şuan bütün dikişlerimi hissediyorum. Ne kadar geçerse geçsin yinede temkinli davranmak lazım boşuna demiyorlarmıi ağır kaldırma etme çok yüklenme diye