Merhaba, tansiyonum 13-10 veya 13-9 arasi. Bugun ebe olctu biraz tedirgin oldu preglemsiden suphelendi. Hastaneye gonderdi. Kan ve idrar sonuclarim temiz. Idrarimda protein cikmadi. Kendimi de iyi hissediyorum. Odemim falan da yok. Sadece bel agrilari falan… Sizce telaş yapmalı mıyım? Sizin tansıyonlar nasıl?