Suelnur_svm Merhaba güzel annelerim size çok özel bi sorum olacaktı hamileliğimin 9.haftasındayım göğüslerim ilk haftalarda daha hassastı şimdi bi hassaslık o kadar çok dolgunluk hissedemiyorum sizce normal mi
AyFa1608 Suelnur_svm Normal. Her zaman aynı belirti kalıcak diye bişey yok. Sürekli değişir, gelir gider belirtiler.
Balbebek012 Suelnur_svm erkek bebekte öyle olurmuş kızıma hamileyken hamilelik boyunca hassasiyet yaşadım göğüslerim büyümüştü şimdi oğlum olacak aynı sizin gibi oldum 🤭
Suelnur_svm Balbebek012 zaten Çin takvimine ve bazı inançlara göre erkek çıkıyor eşim benden habersiz başıma tuz dökmüş saçımı ellersem kız burnumu ellersem de erkek olacağına göre inanç var erkek çıktı bakalım hayırlısı ilk evladımız ne erkek var ne kızımız her ikisi de olur Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin