4mevsim_1anne bizde gazlı olduğu zaman nurse harweys colex ve nbl probiyotik kullanmıştık. 1 çay bardağına toz kimyon atıp kendim içiyordum doktorum bebeğe içirme sütünden geçer demişti öyle yapıyodum her emzirme sonrasıda masaj yapıyordum zaten naparsak yapalım gaz geçmiyor zamanı var 4,5 aylıkken bitmişti gazı bizim