Erva123456 kubraayman randevum oldugu gun tam 6+5 oluyoruz bizde insallah duyarim bende gozum aydin cnm 🥰
Seher112 kubraayman bizde 6+0 ız bugün hittim kalp atışı duyulmadı bebekte yok henüz 6+4 de tekrar gidecem bakalım
Zumzumm Kalp atışını duydum şükürler olsun 7+4düm ultrasonda 6+5 çıktım,geç döllenme kaynaklı herhalde.. bugün gidecek arkadaşlar siz ne yaptınız?
Sibellfurkn Zumzumm Bende 7 aftalikene 6 +2 ciktm bugun bebegi gordu kalbini dinletmedi sen dinleyebldinmi