hayalperest2310 Kızlar beklemekten yoruldum ne zaman gelecek bu bebişler ben çok ağırlaştım yuvarlanacam artık 🫠🫠
yinehamile hayalperest2310 bundan sonra en fazla duracağı 1 hafta bilemedin 10 gün sonrasında mecbur gelecek annesi benim ilk doğumum 41+1′de olmuştu 😃
Fahriye1937 hayalperest2310 size çok özeniyorum desem😆inşallah ben de, hem bebişim hem ben sağlıklı olarak 41 i görürüz🙏🏻
hayalperest2310 Fahriye1937 öyle deme kız sakın özenme 😂😂😂ağırlaştık agrılar birde kaldıkça tospik bir bebiş tabi normal doğurabilirsek😂
yinehamile hayalperest2310 gelir annesi hep kucağında olur hatta 7 8 ay sonra da happy kids de post açarsın bebeğim kucak bağımlısı oldu ne yapmam lazım diye😃❤️😂
-Ebru hayalperest2310 biz seninle aynıyız 🤗 bugün bende ilk defa Nişan geldi bı kaç kere sümüksü yapı yarın da konrtle diye gidicem bakalım
hayalperest2310 tubimom aynn devir atlattık 😂😂gelmeyen bebiş yapmışız butonu tıklayamadık sonunda forum otomotik atacak bizi 😂😂😂
yagizegemom hayalperest2310 bizimkiler bu gidişle doğmayacak diycem ama pazartesiye kadar gelmezse beyefendi keyfini bozucaz artık🫠😂
yagizegemom hayalperest2310 bende cumartesi sabahtan gidicem bakalım bu gidişle suni sancıya kalcaz işte🫠 senin doktor ne diyor bekleyelim mi diyor daha canım
tubimom hayalperest2310 ben tutmaya çalışırken siz cikaramiyorsunuz yerleri çok rahat demekki sıkıca tutunmuslar😄