Ceren98 7+5 deyim ara ara ağrılarım oluyor karnımda doktorum normal olduğunu söyledi ama sizlerinde oluyor mu acaba
Wwwelk Merhaba ben 10+5 oldum ve hala devam ediyor.benim 2.hamileliğim ilkinde kasık ağrılarım vardı ama geçmişti bunda karın ağrılarım çok oluyor sanki regl olacak gibi
Sahrakurtt Merhabalar bende 7+3 , regl dönemime yakınım ve kasıklarım aynı şekilde ağrıyor sanki adet olacakmışım gibi. İnsan bir endişeleniyor