Merhabalar. 13 haftalık iken akşam olan bi kanama ile devletin aciline gittim muayene edildim,yatış yapıldı,perinatolog inceledi hiçbir şey yok dinleneceksin dendi. Kimse neden olduğunu söylemedi. Bugün tekrar bir şehir hastanesine gittim. İstanbul’da yaşıyorum. Kanamam vardı yine muayene edildim yine birşey söylenmedi bebek sağlıksızsa düşer. Düşüğe bir şey yapamayız ilacınızı kullanın dediler ve gönderdiler. En sonunda kendi takipli doktoruma gittim. Keşke başta gitseydim diyorum… doktorum hiçbir şey yok bebekte gayet sağlıklı ne demek düşerse düşer dedi. Sadece bebeğin eşi rahim ağzına yakınmış bu sebeple kanamam oluyormuş. İğne ve fitil verdi. Anlamıyorum… Salı gününden beri 1 doktor bu durumu göremedi mi gerçekten… Var mı başına böyle bi durum gelen. Ne gibi bir süreç beni bekliyor bilmiyorum 🫤