Damla-Damla Kızlar bugün 5. Haftamıza girdiğimizi söyledi doktorumuz. Bugün gittik bebek 1cm’ye ulaşmış sayılır dedi fakat kalp atışlarını duyamadık. Sizce endişelenmeli miyim ?
Mochi Damla-Damla bende 6+0 haftayım henüz kalp atışını duymadık daha doğrusu gitmedik haftaya gideceğiz . En geç 8.haftaya kadar duyulur henüz erken hiç sıkıntı etmeyin
selencinaar Damla-Damla hiç endişelenme arkadaşlarımızın dediği gibi 7.haftaya kadar yolu var bende bugun 6+5′im bugun duyabildim o yüzden stres yapmayın hamileliğinizin tadını cıkarın🙂💕
Kpinart Haftaya kadar yolu var canım. 5. Hafta çok erken zaten genel olarak 7. Haftadan sonra kalp atışı duyulur.
Damla-Damla Mervegvn123 Normaldir yani değil mi bazıları geç duyuyor diye duymuştum ama etrafımdakiler hiç olumlu konuşmadı moralim bozuldu
Buseka Damla-Damla etrafındakiler çok biliyor galiba 😂 sakın moralini bozma 7. Haftadan sonra duyuluyor 5. Hafta aşırı erken bi hafta kese anca oluşuyor zaten
Mervegvn123 Damla-Damla normaldir hangımız aynıyızkı bebekler aynı olsun böyle düşün hıc stres yapma ona yapacagın en büyük iyilik bu öyle düşün
Damla-Damla Mochi Buseka selencinaar Çok teşekkür ederim kızlar içimi rahatlattınız umarım herşey gönlünüzce olur ♥️
Cekilmezbirkiz Damla-Damla 5. Haftada kalp atışı duyanı hiç görmedim valla sadece kese görünür o da zar zor 🤣 kalp atışı 7. Haftadan itibaren yani 6+0 lı günlerden itibaren duyulabilir ama en istikrarlı 8. Haftadan sonra duyuluyormuş
Eyvahvaveyla Cekilmezbirkiz 5+2 bebek 3.3 mm kalp atışını duydum çok şükür ama doktorum yağ oranım çok az ve zayıf olduğum için bu kadar erken görülebilip duyulacağını söyledi
Damla-Damla Cekilmezbirkiz bilemedim ki araştırmalarıma göre de 5. Haftadan itibaren duyuluyormuş diye herkes bir şey diyor anlamadım ki :))