Fatma-ylcn 262223-- ben de 14+5 ve bazen aşırı sıcak basıyor bunalıyorum ceketi çıkarınca da üşüyorum 😁
Fatma-ylcn Selin356 6 haftalıkken yaşamadım ama bence normaldir hormonlardan dolayı falan diye düşünüyorum
Selin356 262223-- yüksek ihtimal çünkü titreme geliyor içime giyiniyorum sıcak basıyor terliyorum dengesızlık aşırı