Love13 bende 28. Haftadayım geçen haftaki kontrolde plesantanın aşağıda olduğunu söyledi doktor ama tamamen rahmi kapatmamıştı. Bol bol dinlenmem gerektiğini, şuanda erken doğum riski olmadığını söyledi. Plesanta yukarı çıkmazsa normal doğum ihtimali olmadığını böyle olursa 37-38 de sezeryanla olacağını söyledi