Rumeli22 Esradnr valla canım bitkisel nede olsa karna sürülecek zararı olacağını sanmıyorum vücudumuza bilmediğimiz ne kadar çok kimyasal kullanıyoruz oysaki.. Bende bitkisel ürünleri karnıma sürüyorım bundan korkma
Esradnr Rumeli22 çene kısımda bir ağrı var sanırsam iç kısımda lenf bezi oluşmuş şişlik hafif var onun için kullanacaktım . Bir şey olur mu olmaz mı bilemedim tedirginim. Doğru kimyasal ama bitki ya ondan dolayı.