Aysenur426868 Kizlar hastanedeyim gaz cikarabiliyoum kayısı hosafi içtim 2.gunum akşamında yım katı gıdalar ada geçtim henüz büyük abdestimi yapamadım sancimda var siz kaçıncı gün yapabildiniz
Tiiffany Aysenur426868 Bende yapamamıstım.organların yerleri değişiyor :)normal canım.yapamayınca lavman verdiler ancak o sekilde cıkısım yapıldı. Eger sizi cok rahatsız ediyorsa eczaneden veya hast talep edin (devlet ise ücretsiz) lavman alıp rahatlayin derim sonrasında düzeliyor
Nazlimom Aysenur426868 duphalac şurup alın ben 4 gün sancı çekmiştim büyük abdeste cıkamamıştım cok kötüydü bol sıvı tüketin
Cansugamze_ Gün yapmıştım kuzum hastaneden çıktığım gün bişyler ye az az, yaparsın yürüyüşşş bide🩷 sağlıkla büyütün 🧿
Aysenur426868 Cansugamze_ teşekkürler canım gaz çıktı ama yapamiyorum çok bol sıvı da aldım şurup içiyorum inşallah olur
Aysenur426868 Nazlimom evet hemşirelerden lavman istedim ama şurup verdiler dün geceden başladım inşallah iiyi sonuçlanır bacim