kızlar erken dogum riskim vardi . 33+4 te bi sekilde 37+4 e kadar ilerledi surec . bu gun pelviks bolgemde agri cok fazlaydi . gun icinde kasik ve bel agrilarim vardi . bebek hareketleri normal ama siddetlenerek artan bi agrim yok gun icinde hep ayni dozda kasilmalarim sertlesmelerim agrilarim var . yani neye gore hastaneye basvurayim ?