Angelmom_ Suni sancıda geçen sene arkadaşım doğum yaptığında damardan vermişlerdi, bu sene kuzenim doğum yaptı 1 ay önce sancıyı fitil olarak veriyorlarmış değişmiş sistem tabi her yerde aynı mı bilemiyorum, sadece hemşiresi sancı geldikçe ıkınmasını istemiş açılması olsun diye, yoktan yere bağırırsan canın daha çok yanar demiş.
O yüzden doğru nefes egzersiziyle Hem ıkın hemde bebeğine doğru nefesi gönder 🤍🤲🏻
Dualarım seninle, çektiğin acı sonunda kucağına Canının bi parçasını alacaksın Rabbiiim Kolaylık versin, kolay değil illaki ama küçük yavrunu düşünerek bol bol dua et 🤲🏻🤍🥰