Shinigami Merhaba arkadaşlar, Medical park İzmit’e Doğukan yapmış, yapacak veya bilgisi olan var mı? Doğum için nasıllar? Hemşireleri, ebeler nasıl ilgili mi ? Hizmeti nasıl (ilgili olmaları kastım, süsleme vs böyle şeyler değil)?
Kbr3417 Shinigami merhaba ben gectigimiz hafta dogum yaptim . Ebe , dogumdaki hasta bakici gbi sizi giydiren vs kisi, hemsire hepsi cok ilgilerdi, gece dogum yaptim hepsi cok guleryuzlu davrandilar sagolsunlar ,Emzirme konusunda da istedigim her an gelip destek oldular
Shinigami Çok teşekkür ediyorum. Gerçekten deneyim sahibi kişilerden öğrenmek çok iyi geldi. Bebişinizle size neşeli ve sağlıklı bir gelecek diliyorum. Teşekkürler
kalbiminpariltisi Kbr3417 okudum okudum 🧿 harika bir doğum olmuş darısı bana ve isteyen herkese inşallah 💖