mylittlebabym dikkatimi çekt şimdi okurkende yanlış anlamayinda hanımefendi size dememiski postun sahibine demiş aslında silinen yorum var ise bilemem ama ben direk size soylenilen birşey görmedim siz hakkınız olani yapıyorsunuz sizinki de zaten sorun yokki sonuçta bir yeriniz var vergi vs derken zaten devlet sizden aldığını size geri ödüyor diğer hanıma söylemiş ki haklida çünkü hamile olup son ayına kadar çalışan insanlar var iken kısa yol çözümü üretmiş bunu sizin için kesinlikle demiyorum sizce hanimefendininki mantiklimi bunu yapabiliyorsa demekki imkanı iyi siz bile kendi yerinizde hamile halinizle calismissinizdir etmissinizdir ve sizin hakkinizda bunu yapmak gidipte kendinizi dur ben yatim yatim sirf devletten almak için para sigortalı yapım dememissiniz belliki ta en başından beri sigortanız aktif ki buda olabilir yine doğal birşey ama keşke hanimefendiyede cikismadan önce yoruma baksaydiniz yine diyorum bundan önce yorum varda silindi ise k.bakmayin