ElifMasalll Reglime 6 gün var Regl belirtisi olarak daha önce göğüs hassasiyeti yaşamadım Göğüs hassasiyeti erken gebelik belirtisi olabilir mi sizce
thsz13 ElifMasalll evet 💖 benim her regl donemimde hassasiyet olurdu zaten ama hamile olduğum zaman merdiven inerken goguslerimi elimle tutuyordum acimasin diye whhssh her zamankinden farkliydi
guzelanne01_ ElifMasalll benim bu hamileliğimde başıma geldi canım aşırı fazlaydı hemde İç çamaşırını giyip çıkatmak bile işkenceydi Benim hiç aklıma bile gelmedi hatta
ElifMasalll thsz13 aşırı bir hassasiyet yok ama var yani özellikle sol göğsümde..ve de regl dönemlerinde benim sadece basım ağrır en fazla bir de belim agrir. Göğüs hassasiyetini hiç yasamadm
guzelanne01_ ElifMasalll bu gebeliğimde yaşadım canım diğerlerinde yaşamadım demekki gebe kalınca fazla hasasiyet oluyor