Kızlar bu ikili tarama da sadece down sendromuna mı bakılıyor.? Yarın doktor randevum var o kayıt mı açmalı burdan okumuştum öyle yapanlar vardı? Eşimle sadece down içinse gerek yok diyoruz yani Allah korusun her türlü kabul edeceğiz diye düşündük. Çünkü bazılarında oran veriyorlar çocuk doğduğunda birseyi olmuyor sadece hamilelikte çok üzülmüş oluyorsun. Bilemedim napmak gerek? Yaptırmazsam da niye yaptırmadım diye kendime kızar mıyım bilmiyorum. Sonuçta tedavisi yok diye biliyorum.