15 haftalık hamileyim son günlerde çok duygusal olmuşum herşeye ağlıyorum ve kendimi durduramıyorum normalde bu kadar çabuk ağlamam ağladığımda da kendimi durdurmak istediğimde dururdum bebeğim etkilenir mi bu ağlamama kendime kızıyorum böyle olduğum için ama elimde değil bir şarkıda en ufak bir cümlede hemen ağlıyıveriyorum