Bende 17+1 deyim. Size bişey sormak istiyorum. Lütfen bilginiz varsa benimle de paylaşın. Bebeğim ultrasonda çok hareketsiz. Her doktora gittiğimde doktorum öyle söylüyor. Bu kötü bişey mi. Çikolata yiyorum vişne suyu içiyorum yok bizim ki hala aynı. Sizde durumlar nasıl ? Benim gibi olan var mı acaba ?