Benim için beklenen an geldi herkesin doğum hikayelerini okurken bana da yazmak nasip oldu.29 Mart (38+4)gece 2 bucuk gibi eşime sahur hazırlarken iç çamaşırım ıslandı kendimce sanırım idrarımı kaçırdım dedim değiştirdim aradan 15-20 dk geçti tekrar ıslandı yine değiştirdim eşime soyledim o bana doğum geliyor olmasın falan dedi bende dur bakalım biraz daha bekleyelim dedim daha sonra tekrar ıslanınca eşime ben bi sıcak duşa gireyim sonra iç çamaşırına ped koyayım bakalım ne renk nasıl bişey dedim oyle de yaptım dusunu aldım pedi koydum hafif şeffaf gibi sızıntı oluyor ama cok değil eşimde hastaneye gidelim dedi bende sabah olmasını bekleyelim dedim onu da daha sonra kırmızı lekelenme olunca doktorumu aradım acilden giriş yapmamı soyledi eşimle valizi aldık hastaneye gittik ordaki hemşire baktı dogum suyu bu dedi nst cekti sancı çıkmadı açıklıkta 1 cm dedi ama yatış verdi saat 5 te yatışımız yapıldı daha sonra 1-2 saat gectıkten sonra kendi sancım gelmeye başladı 3-4 dk da bir sancım geliyordu doktor beklicez dedi sancı sıklaşması lazım ardından açılma olur dedi neyse tam 6 saat 3-4 dk bir sancı geliyordu ama bir türlü sıklaşmıyordu o sancı da beni mahvetti en son artık dayanamadım doktoru cagırdım ben daha ne kadar sancı cekicem dedim doktor bana açıklık 2 cm olmuş sancının sıklaşmasını bekleyeceğiz bu 2-3 saatte sürebilir 5-6 saatte dedi ben dayanamıyorum dedim beklemenin garantisi de yok sezaryen istiyorum dedim doktor ve hemşireler beni ikna etmeye calıstı 6 saat dayandım bi 6 saatte dayanırsın falan filan en son doktor 15 dk süre veriyorum iyice düşün senin kararın dedi bende o kadar kararsız kaldım ki her sancı geldiğinde ağlayacak gibi oluyorum hatta en son ağladım kendımce sancım sıklaşsa nasıl dayanıcam falan dedim en son sezaryena karar verdim hemşirelere soyledim onlar beni hazırlarken bi kusma geldi sancı o kadar kötü yapmış ki doguma giderken ne varsa çıkardım hepsini sonra belden aşağısınu uyuşturdular tam istemedim çünkü bilincim yerindeydi sadece belden aşağısı hissetmıyordum dogum yarım saatte oldu bebeğim sağ salim doğdu benim uyusukluk 2 saate geçti sadece dikişlerimde ağrı var oda hareket ederken belli ediyor normal olarak doktor kontrole gelirken sordu dogumun ikisini de yasasın hangisi zor dedi bende 2. De zor dedim kolay değil hatta sakasına bi dahakınde suda doğum yada 2 .cocugu düşünmücem dedim 😂 gülüştük bugun hastaneden çıkışımızı yaptık kızımla evımızdeyiz ıkımızde şükür iyiyiz benim dogum hikayemde Boyle oldu sormak istediğiniz bişey varsa yardımcı olurum darısı diğer hamile arkadaslarıma inşallah kolay dogumlar yaparsınız🙏🤍