1rumeysaarslann_ Kızlar test yaptım dün çift çizgi cıktı bugün gecikmemin 10. Günü ve hastaneye gittim 387 cıktı kan testim hamilelik varmidir Sevdamira Doktorda bisey demedi 2 gün sonra tekrar gel dedi
Silahimigetiraysel 1rumeysaarslann_ tabiki var canım hayırlı olsun 5 ten yukarısı hamilelik var anlamına geliyor 2 gün sonra tekrar kan ver değer yükselirse sağlıklı gebelik demektir🥰