21 haftalık hamileyim , şimdiye kadar normal akıntım oluyordu idrar yolu enfeksiyonum vardı ilaç kullandım geçti . Fakat bugün bir anda altıma kaçırıyorum sandım . Baktığımda nokta kadar şeffaf bir akıntı ama kalan su gibiydi , çok fazla gelmedi nasıl anlatsam 1 tatlı kaşığı kadar gibiydi . Endişelenmeli miyim ilk gebeliğim