tugce2534 Kızlar 4 haftalık gebeyim ve sarı akıntım var , sizde de oldu mu normal mi yada endişelenmeliyim
nurtug tugce2534 benim de gebelik şüphem var iki günlük gecikmem var biraz daha bekliyp kan vercem dün öyle bi post attım biraz fazla sarı bi akıntım oldu bi arkadaş yazdı hamile ve onda da olmuş doktora gitmiş rahimle ilgili herhangi bi akıntı olabilir korkulacak bir şey yok demiş sen yine de görün istersen
Yazmelegi_ tugce2534 idrar tahlili verin enfeksiyon olabilir oda tedavi edilir 🌸 yine de tedirgin olursanız kadın doğum detaylı bilgi verir zaten