Asenova- Canım daha çok erken ama kusarken karnın kasılmış o yüzden kacirmissindir.Sen bide son trimester a gel.Her hapsirdiginda,biraz fazla guldugunde direk kaçıyor.😃 Suyun mu geldi yazmışsın bı yorumda da.Allah korusun su gelmesi denmezde düşük olur ondan da Allah korusun.,🙏🙏 Hamilelikle ilgili hafta hafta anlatımlı kitapları okumanı tavsiye ederim.Yoksa normal şeyler bile seni tedirgin eder.