naz_ozz Azra41 Evet herkes öyle söylüyor başka varsa önerir misiniz 🤭 Efnan da düşündük eşimle kafamız çok karışık ne koyacağımızı şaşırdık 😂😂😂🤭
Azra41 naz_ozz Valla ben ter bekarken Afranur istedim abim ilk evlenince ona koyduk. Benimkini de abim koydu Azra 2. İsmi de eşimin göz rengi Ela 🥰
Sahnedekimadam Asel daha güzel bir isim ama çok fazla bebeğin ismi asel. Serra da söylemesi hoşuma gitmedi benim, duyması da 😕