İlk gebeliğim ondan heyecanlıyım bu kadar heralde 8+3 olduk ama sürekli beynimde derin değişik düşünceler sürekli hastaneye gidip kontrol ettirsimm geliyo doktorlar da 1 ay sonra gelin yok 15 gün sonra gelin dedikçe her gün kontrole gidesim geliyor aklıma farklı düşünceler kaplıyo malesef hamilelik sendorumu sanırsam