Krasivyy ben boyadım canım 3 ayı geçmesi gerekiyor bebeğin organ gelişimini tamamlaması açısından
Bende 5 aylıkken boyadım koyu bi renk yaptım hamileliğimde sürekli uğraşmamak için doktorumda boyayabileceğimi söylemişti zaten
Ben yinede havadar bi ortamda bu işlemi yaptım