Şuan hastaneden yazıyorum sabah 7 de girdik hastaneye evrak yatış nst falan neyse 8.30da spinal anestezi ile uyuşturuldum iğneden sknti yok bir sekilde dayaniyorsun ona 😁 çok çok dua ettim 08.55 de bebeğimi gördüm 9.30 da ameliyattan çıktım güle oynaya resmen çok iyidi herşey bebeğimde bende keyifliydik ta ki anestezi gecene kadar 😁 yine bir şey yoktu aslinda ama ameliyat ağrısı var iste çok fenalastim bir anda bi 10 dakika öldüm sandım ama ağrı kesicileri falan geçti şükür şimdi daha iyiyim kalkıp yürüyorum sütüm hemen geldi merak ettiğiniz soruları alabilirim 🤗