Kızlarrr Allah için akıl verin bana..
Kanama alanım var tedavi gördüğüm hastanede çalışıyorum akşama kadar oturuyorum ayaklarımı oturduğum yerde uzatmaya çalışıyorum . İşten çıkıp evde yatmak da istemyorm 😓 Napa bilirim işe gidip gelirken araçla gidip geliyorum ne önerirsiniz