Kızlar 26 .03. 23 de normal dogum yaptim bebegim cok şükür saglikli 1 ay erken gelmesine ragmen ama benim vajinamda sağ dudagin yani cok şismis acayip aciyor asla oturamıyorum tendirtiyotla pansuman yapiorum onunla tahratlaniyorum ve cisim gelince tuvalete gidene kadar kaciyor tutamiyorum basina gelen varmi sicak mi iyi gelir soğuk mu iyi gelir bi fikriniz varmi doktora gitmeye cok korkuyorum cok zor dogum yaptim yada bitkisel birsey iyi gelirmi 😔😔😔