Arkadaşlar morele ve desteğinize ihtiyacım var. 3 aşılamadan sonra 2. Tüp Bebek de şükür hamile.kaldim. ilk 3 ay ve öncesinde tani iğneler ilaçlar. 9. Haftada kanama . Yani ilk 3 ay öyle zor. gecti. Sonra korkunç bacak ağrılarım başladı. Gaz şişkinlik bulantı bazen vs de oluyor ama bacak ağrısı korkunç . Erkenden başladı 2 kere hastaneye yattım. Saatleri saya saya 24. Haftaya geldim. Artık hergun agrım olmaya başladı hayata karışamıyorum. Kas gevşetici kremler de yasak malum. Oğlum.olacak nasipse . Bir yandan ona şükredemiyorum hakkıyla diye üzülüyorum, canım öyle yanıyor ki nasıl geçirebilirim bu sureci