EmelBG Kızlar e-bebek.com kupon alıyorsunuz 150 tl ‘ye +100 lira harcama veriyor .Ben bebeğin kozmetik ürünlerini almamıştım bu haftasonu alıcaktım bayaa iyi denk geldi .Sadece bebek bezi ve mamada geçerli değil 🎀
ayaniz EmelBG bisey sormak istiyorum sepete ekle dedin kodu sms ile gönderilecektir dedi öyle mi oluyo gelicek kodlamı alıcaz ?daha kod gelmedi ama..
serapinci EmelBG biz şimdi internetten sadece kod alıyoruz sonra o kod ile e bebeğe gidip 100+150 tl lik alışveriş yapıyoruz. Doğru anlamışım değil mi 🙈 yanlış bişey yapmak istemiyorum da😁 cokta anlamıyorum bu internet alışverilinden ya
EmelBG Huzur20 Direk mega paket ıslak mendil alıcagım 100 tl ye kampanyada birde tatlım onu çıkartayım digerlerinin yanında 🙈
Kadriyeeee İnternetten kampanya kodunu alıp alışverişi mağazada o kodla yapıyoruz sanırım değil mi ??
EmelBG Kadriyeeee Evet canım kupon kodu geliyor mesaj olarak .Mağazadan alışveriş yapıyorsun sonrasında 🎈
EmelBG Sipariş tamamlanmıştır ilk geliyor .Digeri 5-10 dakika içinde .Mağazada büyük ihtimal kod sorarlar kasada canım o şekilde alışveriş olur .
Smye EmelBG mağazaya giden arkadaşlar merak ettim 4 tane farklı hesaptan kod alsam bebek arabasında 4ünde de kullansam 😂 olmaz mı
EmelBG serapinci 150 tl hediye kupon alıyorsun ebebek.com üstünden tatlım .Öesaj gelicek numaranı yazıcaksın alırken mağazaya gidiyorsun 150 tl ye alıyorsun 250 tl harcıyorsun .Doğru anlamışsınnnn 💁🏼♀️🙈
Deletedmom308 serapinci ben baktım kargo hazırlınıyo yazıyodu. hediye çekini kargoyla mı göndercekler
KaderAdnan EmelBG nasıl oluyor banada anlatır mısın şimdi internetten kaç tl lik alışveriş yapmam lazım kaç tl lik alışveriş hakkı geliyor anlamadım
EmelBG Deletedmom308 Göğüs pompası Emzik biberon termos daha birşeyler almıştım 600liraya geçen oradan almasaydım alırdım daha kod ben şimdi yeterli o yüzden gerek duymadım 🙈🎀.