yagmurgunes Arkadaşlar merhaba, hamile kaldıktan sonra göğsümün koyu yerlerinde 1-2 tane et benine benzer ( ama daha küçük ) şeyler çıktı. Kimseye de gösterip normal mi bu diyemiyorum doktorda da aklıma gelmedi bir türlü, var mı yaşayan😅
Ada022 yagmurgunes bende yok canım ama meme çevresi çok siyah oldu sarısın beyaz tenliyim pembeydi bu rahatsız ediyor beni 🤣🤣alısık değilim banyo yaparken falan göğsüme dokunmak istemiyorum
hilalsercek yagmurgunes Benimde göğsümün altında kocaman koyu renkli bi et beni gibi birşey çıktı canım cidden rahatsız edici ama hamileliğimden beri oldu
Bkmcnkr yagmurgunes bende de aynısı oldu koyu yerinde minik et beni gibi bişeyler çıktı 1-2 tane. Ama bende sormadım kimseye. Sadece internette göğüs olarak araştırmadım da boynumda falan da et benleri türedi onu araştırmıştım. Bazı hamilelerde olabiliyormuş 😔
Efnanefnan yagmurgunes et beni gibi ama kabarik degil dimi benim normal halimdeyken var o dedikleriniz
hilalsercek Ada022 Senin oğluşun geliyor olabilirr 😂😂 genelde erkek çocukta göğüs çevresi koyulaşıyor diyorlar
hilalsercek Nhlhmz11 Bak bi istisna kimin oğlu olacak olsa göğüs çevresi koyulaşıyor diyorlar ondan bende tahminde bulunuyorum 😂
Ada022 yagmurgunes hahaha benzetme çok iyi bende öleyim 🤣🤣hamilelik den sonra düzelir dediler ama inşallah öle olur
Ipek_2017 Benim 85 olan göğsüm 95 oldu , 27 haftalığım 5 kg aldım. Göğüslerim diye böyle büyüdğ anlamadım ya . Hep böyle kalırsa taşıyamam bu ne 😀
Kivininannesi Ipek_2017 ben zor taşıyorum son zamnalarda göbeğimden daha ağır geliyor 😂😂 dizime kadar sarkmasa bari
hilalsercek yagmurgunes Evet evet bence normal canım hatta bugün yüzümde sabah uyandığımda mor bi leke gibi birşey olmuş hiçbir şekilde geçmiyor yani bu hamilelikte herşey başıma gelecek gibi duruyor 😂